Hemma hos Julia i Fajans.

Sitter här i Fajans just nu med Emilia, Julia och Robin. Vår summerplaylist spelas förfullt, det kan inte bli mycket bättre, haha :).
Det är underbart att sitta vid internet när man får tillfälle för det, hehe. Måste ta tag i att fixa det till mitt nya hem nu i veckan som kommer..

Igår jobbade jag till klockan halv 5 på natten, puff vad trött jag är nu.. Sov ändå till klockan ett idag och vid två kom Julia så åt vi, sen kom Emma och sen Emilia. Sen efter ett tag kom Nattan och sen mötte vi Oskar och Albin på busstationen och sen kom även Alexandra och Jennifer.
Vi hoppade på 351an och åkte till Halmstad, så gick vi till donken där mina kära vänner och min pojkvän åt och jag satt och väntade. Sen gick vi till rix fm-festivalen. Träffade Pontus, var på tiden! :)

Sen tog vi tåget hem och in till stan, Albin och Osk åkte till varberg och vi träffade Emmas två kompisar och sen gick de och köpte godis och vi gick och åt.. Sen hem till mig och sen cyklade jag Julia och Emilia till Fajans då Robin skrämmer ihjäl oss.. Blabla, hjärtat hoppade ut (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0