.

vaknade i natt av att mobilen ringde, klickade det... Fick även ett sms från Ida Hansson, jaja... Va roligt världen kan ha en natt som denna. 

Nu sitter jag i Albins kök och han äter frukost och jag chillar grillen. Mamma ringde och sa att jag skulle följa med till kungsmässan med henne, Cicci, Samuel och Lovisa.. Så jag fick säga till Emilia att jag inte kunde vara med henne och Julia i Varberg även fast jag verkligen ville det.. 

Så smsade Robin och Albin om att de också ska till Kungsmässan, så jag åker bil med dem dit. Nice.. Han kommer och hämtar upp oss om tjugo minuter.. 

Vi har fixat oss, och Albin har plattat mitt hår, hehe. Gullig unge :)
Men nu ringer Robin så nu ska jag kila, hejdå ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Felicia

Följa varandra via bloglovin? :)

2010-08-06 @ 14:51:21
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0