5 augusti

Hejsan :)
Nu befinner jag mig i Varberg hemma hos Albin. Jag har tråkigt, och har ingenting att göra.. Mina ögon svider för att jag är så himla trött efter en hård arbetsdag på fynda. Nu är det inte många dagar kvar innan även jag får lite ledig i sommar.. Denna sommaren har jag inte hunnit med något annat än att jobba känns det som?! 
Så är det väl när man har två jobb.. Ett på dagtid och ett på kvällar/nätter. 


Det känns awesome att sitta vid en dator (a), hehe.. Känns som en evighet sen jag hade Internet hemma. Men men, det kommer :)... 

Albin är på träning och han kommer hem om ungefär en timma skulle jag tro? Det känns jättekonstigt att sitta här hemma utan honom. Jag saknar min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0