25 augusti

Hejsan :)
Sitter på Gymnasiet och lånade datorn lite. Jag har träffat Elina idag, det var hur längesen som helst och jag saknar den fina tjejen.

Igår kväll kom Alexandra hem till mig vid åttatiden, då satte vi oss och kollade på Fångarna på fortet och sen vid tiotiden gick vi ut och mötte Albin som kom med 10an. Så stack Alexandra hem och jag och Albin la oss och kollade på film. Det blev remember me. Den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara, men bra var den. Sen somnade vi som stockar båda två..

Imorse vaknade vi vid tiotiden, så gick jag och duschade och sen fixade mig. Gick till min bank och kolalde lönen som kom in idag. Och nu befinner sig ** *** på mitt konto. SHOPPA!!!
Sen gjode mamma mat så åt vi, så kom Towe och sen kom Nattan. Så gick vi och kollade Nattans lön och sen begav vi oss till vår nya skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0