17 augusti

Har fortfarande inget internet hemma och det är hemskt... Men snart så!

Just nu befinner jag mig i Varberg hemma hos Albin, han ligger i sängen med sin mobil och jag sitter här med hans dator.. 
Gäller att passa på med datorn, jag lovade att bli bättre på uppdatering nu när jag fått min iphone men den fungerar inte att blogga från, knepigt ;/. 

Igår gick jag och åt lunch med Sara och Alexandra i stan vid elva-tolv tiden. Sen stack Sara hem och Jennifer och Emilia kom till stan. Vi gick runt lite och sen gick vi till kvart övet ett bussen mot varberg. Vi stannade i Varberg till halv sex. Då stack jag och Alexandra hem till mig och åt kvällsmat, sen la vi oss i min säng och chillade massor. Så kom även Julia och Nathalie dit, det var mysigt. Jag gick till bussterminalen ännu en gång för att åka med 652an igen. Börjar tröttna på den vägen rejält nu.. Men vad gör man inte för sin pojke? :) 

Vi kollade på tv lite med hans pappa och sen somnade Albin, så jag satt och kollade på tv ensam medans han låg och sov jämte mig i sängen. Efter två timmar vaknade han och då gick jag och sov jag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0