Torsdag!

Efter skolan gick jag till fajans och träffade AlexBallex, vi gick in till henne och bytte om och sen skjutsade jag henne med cykeln bort till slingan där vi sprang och sen sprang vi till några trappor som vi sprang upp och ner för. Duktga tjejer :) Sen cyklade i hem och bytte om och sånt och sen in till stan och tog en sallad på stantons.

Satt där ett bra tag och snackade om allt mellan himmel och jord. Och sen cyklade vi till tåget och satte oss på det och solade och chillade. Underbart!

Sen cyklade vi hem och kollade andra avenyn, fruktansvärt bra avsnitt. Sen satt vi och snackade med Robin och sen kom mamma och hämtade mig och nu kom jag nyss hem. Sitter och snackar med Robin och Pontus. Men ska inte sitta vid datorn nu på ett tag för nu ska jag måla naglarna, duscha, göra hårinpackning och lite sånt.

Vi hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0