tjena bloggen!

hemma nu efter en gaaalen kväll/natt. Jag och Nattan kom med en bra idé igår kväll att vi kunde kila över till grannarna och låna deras studsmatta, hahah fy va kul vi hade! 
Ah, det var helt galet och det skulle inte vara så många som skulle komma men vi blev 25, roligt folk och rolig kväll, gott humör.. Kan inte bli bättre! 
 
Lite slö är jag idag.. Jag och Ballex vaknade av att Jennifer kom upp till rummet där vi låg och sov vid halv tiotiden. Så låg vi och snackade lite och sen kom även en trött Millan upp till rummet.

Vid elva försökte vi få tag på hemkörning av pizza för vi var hungriga och jag hade inte käkat på 21 timmar, haha.. Eftersom vi inte fick tag på nån pizza så cyklade vi in till stan och när vi kom in så kom Evelina och hämtade Jennifer, och vi stack och käkade..

Sen gick vi till tröingeberg igen och då mötte vi min söta Nathalie som var ute på en prommenad, vi stack in till kiosken och köpte jordgubbsmer, min favorit.. inget slår det!!

Sen gick vi alla hem till Alexandra och satte oss ute på alltanen och mös med filtar i solen, guud så underbart väder. Sen kom mamma så köpte hon glass till oss och nu sitter jag här hemma och snackar med Pontuus lite. Rolig pojke det, haha :)

Jag måste plugga, men jag orkar inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0