tillbaka :)

Min dag har verkligen vart kanonbra!

Inatt hade jag sjukt svårt att somna, och när jag låg där så snarkade Alexandra högt som tusan så jag gick och la mig i soffan och sov istället. Lika bra det. Man hörde hennes snarkningar ända ut dit -.-' Men till slut somnade jag skönt efter ett fint sms jag fick klockan 00.03 :)

I morse väckte mamma och ballex mig och jag fick lite paket :) sen käkade vi frukost, duschade och fixade oss och sen drog vi till Göteborg. Stannade och köpte kaffe till de gamla och glass till oss "små" (a).
Och vi har storshoppat hela dagen lång tills vi knappt orkade gå längre, med skoskav och ont i knäna. Inte bra att ta på sig ett par oanvända ballerinaskor när man ska ut på en heldag med shopping framför sig har jag lärt mig:). Jag handlade väldigt mycket, massa tights, linnen, tunikor och jeans och sånt :) Nice!

Letade även efter vita converse men de var slut överallt, sux :/ Så får leta i stan, där ska det nog finnas! :) Så imorgon blir jag nog ägare till ännu ett par converse. Har redan rosa och svarta, men imorgon blir det vita!

Efter shoppingen smsade några och ville träffa oss så vi blev avsläppta och umgicks där i nån timma och sen var det lite bråk mellan några på stationen och massa, haha. Händelserik dag säger jag bara :) <3

tack för dagen, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0