svenska utan lärare

Sitter just nu uppe i danssalongen med Nathalie och har svenska och lyssnar på "a song to sing". Ph är hemma eftersom han fortfarande är pappaledig med sin nya son Otto :).

Ja, vi håller ju som sagt på med grupparbeten fortfarandra och var är min grupp när man behöver dem? Alltså, jag har ingen aning om vad de har gjort.. vi har inte kommit någonstans och allt vi har gjort har jag gjort.. Blanketter, skrivit om några av de språkliga förebilderna i dagens samhälle. Jag har än så länge skrivit om Kissie, Foki, Blondinbella och Kenza.

Bloggvärlden har verkligen tagit över, tycker inte ni det??! Haha, alla bloggar hit och dit. Nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0