pluggandet går helt okej!

Det går in några få ord i huvudet i alla fall och jag fattar till och med vad jag läser och alla ord blir inte till en stor klump som går in i huvudet och ut igen. Det finns kvar lite och det är bra (a).

Det där med att stänga av datorn och inte ha på mobilen funkade inte för min del.. Datorn var avstängd ett bra tag men nu blev jag så sugen på musik så jag vet inte vad och bloggen med, var tvungen att skriva.

Mobilen kan man bara glömma att den går att lägga ifrån sig. Först fick jag ett telefonsamtal av Pontus som ringde tre gånger och till slut svarade jag, det visade sig att det var hans kusin som ringde och snackade lite med mig.. Så snackade jag med honom en stund, sen ringde min bror och frågade om jag kunde vara hundvakt, men jovisst! Sen alla dessa sms, och detta snacket.. Jag kan tyvärr inte slita mig nu.. Plus att AlexBalex har ringt tre gånger, haha JAJA!

Så nu är det bara att vänta på att Yoda ska komma hit!


Billie The Vision & The Dancers – You’d Better Watch Out, ‘Cause I Like You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0