måndag 19 april

Idag blir det en heldag i skolan fram till klockan fem typ?

Först är det idrott som börjar klockan tio men bussen dit går halv. Sen lunch, äcklig köttfärssås och potatismos.. nejtack! Efter det har vi matte och sist ARL. Vet inte alls vad vi håller på med på Arl nu men det löser sig :)).
Vi slutar 14.45 idag och klockan 15.00 ska jag ha genrep med musikgruppen och sedan klockan 16.00 ska jag ha utvecklingsamtal. Inte det roligaste.

Imorgon är det ingen skola alls för min del eller för någon på drottning blanka tror jag, eller kanske bara är ettorna.. Men vi ska i alla fall befinna oss inne på statdsbion hela dagen för genrep och fixa det allra sista för på onsdag 15.00 kör vi första uppträdandet. Great!

Så på onsdag klockan 15.00, 17.00 och 19.00 är det föreställningar. Cirkus blanka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0