hihihihi oouups :$

Nu va jag lite busig. Jag sitter nämligen hos isabell och hon sover. Jag fick lusten att logga n påhennes blogg och skriva lite. Ja jag kan ju börja säga at du är en undebar löppa en undebar flicka. Hihi. Min vän är väldigt fin hihi nu när hon sover så blundar hon och då ser ma dåligt har ag visst lärt mig (a) Hon är ocå väldgt cool ska ni veta så om ni ser henne någon gång får ni gärna säga hej men inte röra, för såhär är det. Se men inte röra. Jag kommer aldrig glömmade minnen vi har och jag kommer aldrig släppa taget om dig.

Det finns så mycket jag vill säga men det känns som att tden rinner iväg och jag måste sova med min kompis john blund som man kan säga. Tack och hej för mig kan inte lova att detta blir sista gånge.

// Julia



ojdå


fy det va en emsk bld på mig men yooosshiiiiiii :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0