hey :)

Tråååkig dag, usch. Kom till stan vid tjugo i åtta och mötte Alex och Julle. Så gick jag med de till deras skola och sen mätte jag upp Nattan vid klockan åtta. Sen gick vi in till bion och där satt vi en timma.. Och jag och Emma var runt och hjälpte Emil lite med, haha :)

sen gick jag och Nattan till gymnasiet och Emma cyklade hem till sig. Vi träffade tjejerna och sen när de började sin lektion så träffade vi Raif och sen stack vi tillbaka till bion och fortsatte att inte göra någonting. Vid 11.10 fick vi lite lunch och sen 11.50 hade vi genrep och det gick la helt okej förutom att våran lilla Emil glömt en del insturment -.-' Men vi klarade oss hyfsat ändå..

Mer har vi inte gjort idag förutom att suttit och kollat igenom allas grejer de ska uppträda med imorgon, sux.. Vid 16.20 stack jag till stan och träffade Emilia och Alex, så gick vi till Kicks och träffade Becca och Sandra och sen stack vi hem..

Nu sitter jag i Fajans hemma hos Julia och Alexandra och Emilia och Ballex är nere och äter och eftersom jag inte ska äta så sitter jag här uppe och underhåller mig med datorn :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0