hey :)

slapp utvecklingssamtal, "slapp" musiken. Underbart!!

Min första buss som jag åker innan jag byter var en halvtimma försenad, så jag fick stå ute och frysa i en jävla halvtimma för det.. Sen när han väl kom så missade vi som skulle med stadsbussen bussen så han körde oss till stan och från stan gick jag ut till skolan och fick skynda mig så jag inte skulle missa bussen som går till idrotten. Men jag hann!

På idrotten hade vi badminton och mjuktennis, jätteroligt var det :). Spelade med Becca, Nattan, Sandra och Hannah. Becca äger, haahha! :))

sen hade vi äääcklig lunch så nejtack till den och sen matte. Det var svårt och jag fattade ingenting typ -.-' Sen ARL och då blev vi indelade i grupper och skulle prata om vårt område vi fått, jag fick biologiska hälsorisker. Haha, sux.. Sen skulle vi egentligen ha musik, men vi alla stack med bussen. Så tog jag bussen med Sandra till slätten och sen när jag kom till stationen träffade jag min underbara Emilia.

Så tog vi bussen hem <3 Sen har jag inte gjort så mycket, vart med mamma i stan en snabbis och handlat jordgubbsmeeeer! Köpte sex stycken, haha. mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0