hey

Sitter just nu och lyssnar på parymusiiik och taggar smått inför ikväll. Blir fest med bra människor. 

Jag har umgåtts med min mamma hela dagen idag, har haft jättemysigt. Vi åkte till ullared för hon ville ha skor som hon hade hittat där. Så hon kom ut ur affären med två par skor.. Ett par gladiatorsandaler hittade jag och de köpte hon med. Jättefina var de :) Nu inväntas bara sommaren. 

Vi gick in på gekås en snabbis med, vilket jag inte alls tycker om, gekås är det värsta stället i världen!! Men kom ut med en vågtång, två par lösögonfransar och lite småsaker rikare. Yeah. 
Tänkte köpa en klocka men kunde nte bestämma mig om jag ville ha ljusrosa eller ljusblå, surt. Så blev ingen av de. Typiskt mig.. :) 

Nu ska jag äta mat som nyss blev klart, kyckling och ris :) Vi hööörs innan jag åker iväg. puss <3


 The Real Booty Babes – Poker Face - Club Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0