hemma nu :)

Hållt mig borta från onyttigheter idag, undra om Alexandra har klarat det? :)
Jag har ätit lite spagetti och två köttbullar i skolan och sen inget mer och nu sitter jag och dricker ramlösa, det är det nya istället för läsk :)

Bra dag i skolan har det vart, på matten jobbade jag på och sen efter lunch hade vi mentorsmöte, det var nödvändigt. Sen var klockan halv ett och då började vi skissa igen, de skulle vara inne idag så det blev bråttom. Vid ett kom det nior som skulle börja stylist och var med oss för det var prova på dag. Jag och Nattan kom med två söta tjejer som hette Olivia och Mikaela, tror jag det var (a)..

Alltid kul att träffa nytt folk. De satte också igång med att skissa några make up(er) och sen målade de naglarna och jag satte på stenar och sånt på Olivias naglar. Sen visade vi de runt på skolan och sen vid tre stack jag till bussen med Flora och Ajsela :)

Träffade Emilia på bussen så åkte med henne till vinberg där jag ännu en gång bytade buss och nu är jag hemma :) Så nu ska jag sätta igång att plugga gärnet! Gudrun blir inte glad om arbetet inte kommer in i tid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0