hemma efter en lång skoldag!

Åkte bussen i morse med söta Emilia. Hoppade av på gymnasiet tillsammans med henne där vi stod ute och väntade på Alexandra och Jennifer eftersom jag skulle ha mitt Usb som Alex har lånat.

Så gick vi in i språksalarna och skulle göra en sak, haha men det gick inte för aa.. Olika anledningar men men :). Jag var där tills klockan blev åtta. Träffade även Sara :).

Sen gick jag ut till skolan, mötte Adnan på vägen :). Första lektionen hade vi svenska vilket var katastrof, jag blir lika arg varje gång för det med grupparbete funkar inte ett skit. En i min grupp är aldrig där och en annan sitter vid datorn och "pluggar" på det hon ska göra.. Vilket hon inte gör.
Jag har gjort hela skiten, kul de ska ha på redovisningen, bara stå där och se ut som fån och inte ha nått att säga ungefär? Eller?

Var med på tio minuter av mattelektionen sen gick jag in till stan för att gå till tandläkaren, mötte Adnan på vägen igen, haha :)). Sen var jag hos tandläkaren, så kom mamma och hämtade mig och körde mig till skolan :). Så sista lektionen hade vi styling, inte så mycket gjort. Nattan övade lite på balfrisyr på mitt hår. Sen tog jag bussen med Hannah och de andra sötisarna i klassen :).

Mötte Alex och Jennifer i stan.. Vi gick runt lite eftersom min buss skulle gå om 37 minuter, vi köpte cola och träffade även Emilia. Satt vid torggrillen och snackade tills jag och Millan tog bussen hem och nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på no air (Jordin Sparks featuring Chris Brown – No Air duet with Chris Brown), längesen jag hörde den, haha :)

Nej nu ska jag plugga igen som vanligt.. historiaprov imorgon, döda mig.. PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0