godmorgon, jag är nervös!

Nationella idag.. Jag bara hatar det. Det borde räcka att man har det i 5an, 9an och 3an.

Jaja, idag är det muntligt i engelska och det kommer säkert gå bra :). Ämnet kanske inte är det lättaste, men men :) Återstår och ser hur det går.
mitt diorarbete ska även in idag, men det är lugnt för är klar, :) På musiken ska vi antagligen träna till vårshowen som är nu på onsdag.

Kostar : 30 för er under 16 år
             60 för andra
tid : 15, 17, 19 (?)



Emilia kommer till min skola vid tvåtiden och det gör nog även Jennifer. Sen vet jag inte om Alex kommer vid halv tre då hon slutar. Julia slutar vid halv fyra tror jag det var, så hon kommer nog inte.
Ikväll vet jag inte vad som händer, får seeee. Jag ska åka bil med mamma till skolan strax.. nice!!


jag och min sötiskatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0