godmorgon :)

Igår fick vi i klassen in 3600 kronor, vi äääger. Kej?

Det var verkligen en kväll igår som vår klass behövde. Vår klass består av typ 4 grupper, men igår var alla med alla och det kändes så himla bra.
Först hade vi ett disco för 0-2 och det var skitkul, alla tjejer var på albin och sa att han skulle dansa tryckare och pussa alla oss tjejer i klassen, haha. Sen slet de i honom och sparkade på honom och sen blev han tvungen att dansa med alla, haha han kan inte ha haft det lätt!

Sen hade vi olika danstävlingar och det fanns vissa som försökte fjäska sig till pris, haha de var så jäkla sööta. Men vi i vår klass ägde på att dansa alltså! Haha..  Men det fanns en jätteliten cool kille som ägde alltså, han var grym. Och ida ska bjuda ut honom, hahaha. Too young!

Andra discot var inte alls lika roligt, det var för 3-5 och det kom inte alls lika mycket folk dit och inget ös alls. Jag satt vid inträdet och snackade med Therese, Hannah och Towe då för det mesta, och jag tyyycker om min klass<3.

Vid tio var det dags för städning och sen kom mamma och hämtade mig, jag var sjukt trött och somnade nästan direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0