gästbloggar


Denna bilden är tagen för ungefär exakt ett år sedan. Vi firade Bellsan
sexton års dag. Jag, Emilia, Elin och Frida Jason. Super mysigt.
Fast Elin råkade krocka med mig. hihi. Denna dag bowlade vi, efter det beställde
vi pizza och satt oss på stranden och åt och grillade marsmellows. Så fick hon sin
present. En mysig dag<3

Ja just de, här sitter jag på bellsans rum och chillar som vanligt yao!
Det har vi gjort hela kvällen. hihi. Nu ska hon duscha, då tar jag över datorn.

Imorgon fyller världens mest vackraste och bästaste tjej år. Självklart
är det Isabell jag menar. Hon är den bästa jag vet och jag älskar
henne med hela mitt hjärta. Förlorar jag henne, förlorar jag mig själv.
Du är de finaste jag vet, du är min anda. Du är mitt hjärta. Du är
mitt allt, eller nej. Du är mer än allt för mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0