=)

jennifer och alex kom till vår skola idag och var med på våran bildlektion. Sen efter det tog jag och jennifer bussen till slätten och sedan in till stan där vi mötte alex och nattan.
Vi gick till gymnasietskolan och träffade emilia. Så berättade de att jag skulle få converse av de alla i födelsedagspressent, så himla söta <3

Och jag var ju ute efter vita converse, så gick vi runt i de alla affärerna i fbg som säljer converse och de sa att de vita var slut i hela norden under storlek 39 och att man tidigast kan köpa de vid skolstarten, sux. Vad ska jag nu har för skor? :) Men eftersom jag tänkte gå och köpa en ipod så sa de att de kunde betala en del på den då istället. Så vi gick och köpte en ipod till mig, en rosa blev det och jag ÄÄÄLSKAR den! tack tjejer <3

Sen när det bara var jag, emilia och alex kvar så gick vi runt i affärer och sen gick vi till emilias mormor och hämtade millans grejer. Sen gick vi till och från ica några gånger fram och tillbaka och nu sitter jag här med min alexandra. vi lägger in låtar i ipoden och laddar deeeeen.

vi ska strax käka kvällsmat och sedan går vi till västragärdet hem till Sara där även Julia är. Vi ska chilla och kolla andra avenyn. Hur great?:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0