22 april

Förlåt om jag inte kunnat uppdatera, men igår var det ju vårshow och var hemma vid 23 och då somnade jag såfort jag hann in i huset. Sjukt trött.

Och i morse försov jag mig en halv timma, min katt väckte mig. Han äger, bara så ni vet :)). Haha.. Sen var jag i skolan och först hade vi svenska, vilket var fullt upp och sen matte, mycket där med och sen på lunchen hann jag inte heller skriva för då käkade vi lite och sen hade lärarna samtal med oss alla för igår och sen styling och där var stressat eftersom jag inte börjat med mitt smycke ännu.

Men jag var kreativ och gick tillsammans med min vän Nathalie ut i naturen och plockade nya grenat och även vitsippor som jag gjorde ett diadem av, nu är allt inlämnat.. Både skisser för min balfrisyr, smycke och sminket. Braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0