090915

Jag vet inte längre men jag
tror detta är mitt beslut och
jag ska hålla mig fast vid det.
Vi får se, vi får se...

Hej bloggen.. Idag är det tisdag igen och jag tycker tiden går både sakta och snabbt. 
 
I natt sov jag hemma hos Alexandra och Julia och det var jättemysigt.. Igår efter skolan så gjorde vi inte så mycket, vi stack hem och åt och lite så och sen stack vi till en lekplats och satt där och snackade skitmycket om allt möjligt. Det behövdes kan jag säga..
Sen stack vi till hertingskolan och då kom Denny och va med oss, det var jättekul. Vid tio stack vi hem och då åt vi äppelpaj, det var gott, sen åt vi banan. hehe.. Sen gick vi och la oss och sov.

Idag var det skola som vanligt, hade svenskaprov och matteprov usch vad mycket vi har att göra.. Men det gick nog bra hoppas jag..

Efter skolan gick jag hem till fajans och då hade Alexandra och Julia redan kommit hem så då lagade vi lite mat och sen cyklade vi till biblioteket och satte oss och pluggade. Vid halv sju stack vi till ica och då träffade vi Rebecka och Daniella för de skulle handla så vi hängde med dem. Det va kul att träffa dem, hehe..

Sen kom mamma så nu sitter jag hemma vid min lilla dator, har nyss ätit och nu ska jag gå och ta en dusch och sen ska jag kolla på andra avenyn!

I morgon blir det plugga, som vanligt. På fredag är vi lediga, yes!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0