Ta vara på det du har, en dag kanske det är försent

Man ska vara rädd och ta vara på det man har. På det man verkligen tycker om.
Jag tror inte man fattar hur mycket något betyder för en förrän man förlorat det.
Jag förstår mig inte på folk som snackar skit och sprider rykten om andra. Varför vill
man få folk att må dåligt? Kan man inte bara låta någon annan vara lycklig? Är det
avundsjuka allt handlar om eller varför?

Jag tycker bara att vi alla ska ta vara på det liv vi fått, och ta vara på allt fint man har
som t.ex vänner, familj, pojk/flickvän. 


Therese Johansson Rojo.. Jag har ingen aning om vem du var
men jag följer den fina bloggen dina vänner har om dig.
Jag ryser varje gång jag läser ett nytt inlägg, jag tycker allt är så
jävla hemskt. Hur fan kan man? Jag vet inte vad jag ska säga..!
http://minneavtherese.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0