some say..

Saker blir inte alltid som man vill..
Jag önska bara det var likt för alla.

Idag är det tisdag och det innebär skolaaaa. Skolan var fruktansvärd idag tycker jag och känndes inte alls bra. Det finns anledningar till saker och ting men de behöver jag inte skriva här i min blogg. 

Jag stack från skolan efter svenskan för jag kände mig lite sjuk.. Då stack jag och pluggade massa och vid halv fyra träffade jag Alexandra och Julia och då gick vi och käkade och sen cyklade vi till ica och jag köpte MER. (älska mer liksom) De köpte muffins och kärleksmums men jag höll mig till MERen. Vi satte oss i biblioteket och pluggade. Sen vid halv sju stack vi till mammas jobb så stack Alexandra och Julia hem till dig och jag och mamma åkte hem.

När jag kom hem satte jag på mig myskläder och tog med mig min dator och satte mig i min säng och satte på andra avenyn som nämligen hade säsongsstart idag, wiiejh! Det var bra. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänker på lite olika saker som dök upp i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0