so damn beautiful

Dagens outfit:
Tunika - bikbok
tights - bikbok
skor - converse
Kofta - Gh



3 september 
Skolan är kanon och jag älskar det. Min klass är superbra och den blir bättre och bättre för var dag! Idag vaknade jag och Alexandra, så fixade vi oss och sen gick vi till bussen och på den så träffade vi Lovisa :). Sen tog vi cyklarna till min skola och hon var med på våra lektioner så stack hon vid tolv för idag började hon klockan kvart över ett.. 
   Vi hade styling idag och dte var skitkul, vi fick sminka idag. Vi provade olika sorters grejer, ögonen, läpparna och näsan på nåt sätt.. Det gick bra. 
   Efter skolan så mötte jag Alexandra och Julia vid tullbron, det regnade sjukt mycket. Usch vad tråkigt med vädret. Vi cyklade till västragärdet och var där i en timma och sen skulle vi dra men aa, vi stannade :). Sen stack vi hem efter nån timma, så kom mamma och hämtade mig.
   Nu sitter jag på mitt rum och tar det lugnt, snackar med lite folk på msn och på sms.. I morgon är det club experience och lördag feeeeeeest. Jag ser fram emot det. I morgon slutar jag tjugo över elva och så ska jag träffa en i stan och vara med den ett tag och sen ska jag träffa Alexandra och Julia så ska vi hem till dem. Sen ska vi åka till halmstad och träffa Camilla och de där.


Så vacker
Så underbar
Så fantastisk
Ja.. ord finns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0