sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be..


Hej bloggen. Ligger i soffan nu och är jättetrött för har vart vaken i
några timmar nu. Jag snackar med Julia min fantastiska vän på msn.
I morgon kommer hon och Alexandra hit till mig och umgås lite för jag
dör av att sitta ensam och dö av tråkhet. Jag saknar mina fina vänner!

Jag kom och tänka på Tångaskolan nu, hihi jag saknar faktiskt min gamla
klass lite. 9a2 var oerhört grymma faktiskt och vi har många minnen ihop
och det är inget jag kommer glömma i första hand i alla fall.

Nu ska jag nog sova lite.

xoxo, Isabell




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya älskling! du är bra jag saknar dig så sjukt mkt <3

2009-09-29 @ 22:18:58
URL: http://ssarawehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0