plugg

Att plugga när man är sjuk är inte okej.. Jag kan inte tänka klart. Naturkunskapsarbetet eller vad man nu ska kalla det ska vara inne senast vecka 42 och jag har inte börjat än så jag fattar inte hur detta ska gå. Matteprov på kapitel ett ska vi ha senast i morgon eller på måndag nästa vecka och det kommer jag inte hinna heller för jag har typ femton sidor kvar, fan..

Jag försökte mig nyss på n-kunskapen men det gick inte bra alls, vi ska läsa typ tjugo sidor om universum och sen ska vi skriva ett prov som vi själva ska göra. -.-
Nu ska jag försöka mig på matten lite men det kommer inte funka det heller eftersom man inte får någon hjälp av min lärare, good (y)

Men Alexandra smartis kommer hit sen så jag ska fråga henne om hjälp för tillsammans kan vi all matte i värden (a)

Nu kom min fina pojke in på msn, saknar honom såå. Nu ska jag snacka med honom ett tag. Så plugget får vänta ett tag till, HEJDÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0