no surprise

Hej nu sitter jag i skolan och jag har nyss haft naturkunskapsprov, det gick faktiskt bra men failade lite på ett löv men aja, sånt händer. Får la se hur det blir när man får tillbaka det, det kanske bara kändes bra men gick skit egentligen? Inte vet jag, men det återstår och ser..

Jag börjar igen om en timma och då ska jag ha matte och sen är det matrast och sen två lektioner styling och sist svenska. Då hoppas jag vi får tillbaka våra svenskaprov som vi gjorde i tisdags.
Jag och Rebecka har nyss suttit och jobbat matte i typ en halvtimma om inte mer och det gick inte bra, määäjh. Jag ligger typ efter lite eftersom jag var sjuk en dag förra veckan och då gjorde de andra prov och då fick jag göra den i tisdags så då missade jag även en till lektion att jobba och vi ska jobba femton sidor i veckan enligt vår lärare så jag får ta och sätta fart om jag ska komma någonstans.

Nu sitter jag, Flora, Cicci och Sandra och Steffiiii vid datorerna. Efter skolan ska jag träffa Alexandra och Julia så ska vi träna tror jag, med Emilia också. Sen ska jag hem till Rebecka med mina stylisttjejer, det ska bli en mysig kväll. Sover nog hos min bror i natt för det får nog ändå inte plats att alla sover i lägenheten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0