lördaaaaaag

Igår fyllde pappa år..
grattis.


Igår vid sjutiden körde mamma mig till Donken för Alexandra och Julia var där och käkade så jag sällskapade dem. När de hade ätit upp så cyklade vi till willys och handlade lite och sen till Fajans och fixa i ordning oss,så kom Emilia till oss och det var grymt längesen. Har saknat henne.

Sen rinde Hoffe och sa att vi skulle komma så vi cyklade till Vinberg typ, i skogen, läskigt och mörkt var det, de hade en brasa eller vad man ska kalla det där så vi satt där och chillade till tolv typ och då ville de till Donken så vi cyklade över någon åker dit , hehe.. Så åt de och sen frös vi ihjäl så vi stack hem.

När vi kom hem satte jag, Julia och Alexandra oss i Julias rum och bäddade ner oss varmt och käkade lite godis och kollade på "Dude where is my car?" Den är så sjukt grym, hahha! Sen blev vi trötta så vi gick och la oss och sov.

Idag vaknade jag föra både Alexandra och Julia, Julia skulle upp klockan tio för hon skulle baka bullar, hahha. Sen somnade jag om igen och sen kom hon upp så satt vi och kollade på filmen igen eftersom vi inte såg klart på den igår men sen stack hon ner till köket igen. Sen så gick jag och Alexandra ner till henne vid tolv tiden typ. Så åt Alexandra frukost men inte jag för jag ville inte ha..

Vid ett kom mamma och hämtade mig så åkte vi och handlade och nu sitter jag här hemma och har nyss pluggat lite. Har gjort min meritförteckning och min arbetsansökan och pluggat lite matte med och nu ska jag snart göra min historialäxa också men det orkar jag inte nu iaf.. Ska nog gå och ta mig en dusch nu och sen ska jag städa min garderob.

Ikväll ska jag och mamma till Carro för hon fyller år, mamma tvingar mig att följa med, men har egentligen andra planer så får se hur det blir.. Men mamma sa att hon ska köra in mig till stranden lite senare så jag kan göra båda sakerna.


sötJulia&osminkadIsabell


Hungrigtjej-Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0