långhelg, me like

Detta känns som bärjar på nåt riktigt bra.
Jag känner verkligen hur lycklig jag verkligen börjar bli nu.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Hey.. Igår var det verkligen kul och mysigt, jag tycker om folket (y). Det blev en hel del folk till slut, kul! Sen vid tolv skulle alla hem så mamma kom och hämtade mig för jag skulle sova hemma. När jag kom hem ringde jag och snackade lite med en och sen sov jag.

Idag när jag vaknade steg jag först upp och snackade lite med min bror och sen duschade jag och sen fixade jag mig lite och packade sen körde mamma mig till Alexandra och Julia. Vi har chillat gärnet heela dagen lång och det har vart underbart för det var längesen vi gjorde det.
Jag har pluggat, Julia har spelat super tux och Alexandra har softat.

Nu ska vi snart ut, vi ska först till stantons med Elina för Sara ville vi skulle komma och sällskapa henne på sitt jobb. Sen ska jag träffa en annan och Julia och Alexandra ska också träffa några, detta kommer bli JÄÄÄÄH! Y
Men nu har Julia verkligen tjatat på mig hur långe som helst för att jag ska sjunga med henne så nu ska jag offra mig lite och göra det, men sunga är underbart kul så det är ingen plåga precis, såå good luck babyyyy!

KÄNNINGENSORGFÖRMIGGÖTEBORG (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0