jag vill finnas för dig

Jag blir orolig och ledsen när jag läser men inte får veta.
Jag vill vara den som betyder för dig vännen min och den
som alltid finns för dig och stöttar dig vad det än är. Jag
måste få veta, räcker jag till? Vad finns det jag kan göra
för dig? Säg.. Jag gör pecis vad som helst bara för att
få dig må bra och trivas. Jag älskar dig Julia <3
Det kommer alltid vara vi gumman, du vet " när livet
sviker är det bra att vara två". Jag släpper dig inte.
Jag älskar dig <3


Hur beskriver man en person som dig?
UNDERBAR


Kommentarer
Postat av: julia

gumman du räcker gott och väl till allt du gör är perfekt förlåt att jag inte sagt allt men skulle faktiskt göra det jag älskar dej gumman och kommer altlid att göra det!

alltid vi det vet jag livet ut! <3

när livet sviker är det bra att vara två!

du är undebar! <3

2009-09-29 @ 07:41:33
URL: http://annasarajulianilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0