it's going down down down

Hej bloggen idag är det redan fredag, shit vad dagarna går snabbt. De bara springer iväg i full fart.. Känns som det bara var måndag igår. Aja, jag tänkte slänga in med ett snabbt inlägg innan jag ska gå och packa klart och sen gå till bussen. Nu sitter jag hemma hos mig och fryser. Det är bara 5 grader ute, det är helt sjukt.. Jag sitter och dricker te! (y)

Idag har vi som vanligt på fredagar bara historia och engelska men en timme efter vi har slutat så ska vi ta skolfoto, haha hatar sånt men detta kommer nog bli kul med alla tjejerna :). Sen ska jag gå till Gymnasiet för att träffa Alexandra och Julia och de andra söta i deras klass och sen drar vi la nånstans.

Ikväll är det nog ändrade planer men får se hur det blir, hoppas på det bästa kan man ju alltid, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0