i can't find the words to explaine

Nu ska jag snart gå till skolan och jag orkar inte.. Men idag har vi skön dag även om vi slutar 15.15. Vi har nämligen bara först dubbellektion i styling och sen datorkunskap, så det är inte så jobbigt.. Tur det.

I morgon är det naturkunskapsprov och det är nåt som jag verkligen inte kan så det är vad jag ska ägna hela min eftermiddan, kväll och natt till. Får se hur det kommer gå.
   På fredag är vi lediga och det är kanoooon och på måndag är vi också lediga för då har vi nämligen studiedag så min helg blir en låååång helg och det gillas..mycket!

Nu ska jag gå och tvätta öronhängerna och sen borsta mina tänder och även göra något åt min hemska hår, blä.. Idag köper även min mamma en skinnjacka till mig, jääh :)))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0