I can't find the words to explain

Hej nu har jag kommit hem från läkaren. Har tagit lite olika prover och sånt. Var även i skolan och hämtade lite böcker eftersom det inte blir någon skola för mig resten av veckan.
Har köpt lite vitamier och medicin nu med. Var i stan med mamma en snabbis med fick lite grejer.
Vantar - Atrium
Halsduk - Kaphal
Stickad tröja - Lindex

Nu ska jag kolla på en film och sen sova eftersom jag är helt slut. Ikväll ska jag försöka orka med att prata i telefon med Alexandra och Julia eftersom jag saknar de så himla mycket. Känns konstigt eftersom jag träffar de annars varje dag och nu har vi inte träffats sen i söndags! Kanske ses imorgon iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0