halo'

I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I give you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

Hej bloggen. Nu sitter jag i soffan och dricker te. Mamma kör mig till skolan idag så jag slipper bussen.

Idag börjar jag klockan tio och då är det friidrott på ip, får se om jag ska vara med för jag är jätteförkyld och har ont i halsen, men vill vara med så ska försöka i alla fall :)!

Efter skolan ska jag till fajans till Alexandra och Julia sen ska vi nog plugga. Annars ska jag kanske träffa Charlie om han kunde.. I natt sover jag hos Alexandra och Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0