godmorgon

Nu har jag nyss duschat och nu sitter jag i soffan med min dator och min katt ligger i mitt knä. Varmt (a)..
Jag ska alldeles strax gå och borsta mina tänder och sen ska jag gå till bussen och frysa ihjäl. Fy vad kallt det är ute nu alltså, usch.. jag vill ha tillbaka värmen så man kan logga på stranden hela dagarna och steka, låter det  inte underbart?

Efter skolan ska jag träffa min D och sen ska jag kasnke träffa Alexandra och Julie, får se. Ikväll när jag kommer hem är det Engelskaplugg som gäller eftersom jag har tre engelskaläxkor till fredag, asså det är helt sjukt att de ens kan med och ge oss så mycket.


D.S <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG ÄLSKAR MIN BELLIS!<3

2009-09-23 @ 14:25:50
URL: http://annaalexandranilsson.blogg.se/
Postat av: julia

synd att jag inte vill ha sommar och sol nu då :D

jag älskar dej min Löppa<3

2009-09-23 @ 15:07:39
URL: http://annasarajulianilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0