EKOLOGI

hate it most in the world.



Nu har jag pluggat i två och en halv timma och det känns som jag inte får in nåt av det jag läser i huvudet men det är la bara att fortsätta kämpa vidare så sitter det nog om några år, hehe skoja men aa.. Nu har jag iaf tagit en "paus" och det behööövs.

Just nu sitter jag och snackar med Maggie och Alexandra på msn lite, jag lyssnar på cool musik, hehe.. Jag ska snart laga mat eftersom mamma jobbar sent idag och min bror stack med Petra till nån i stan så nu är jag ensam hemma och jag hatar det för det känns tomt :$..

I morgon är det torsdag och det innebär EKOLOGIPROV, mjooooooooooooho tjena läget!

Nu har jag och Alexandra videosamtal och det är typ lite smått lite smått lite smått gryyymmmt tycker vi.
nu måste jag plugga klart för sen ska jag äta och sen duscha och sen plugga mer och sen ANDRA AVENYN eftersom jag inte kollade så noga igår för jag hade annat för mig :')..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0