kom änglar

Hej nu ligger jag hemma i min soffa och har feber så blir ingen skola för min del i morgon.. Skulle inte sitta helt fel med lite one tree hill nu alltså. Jag känner mig dålig som inte har bloggat i helgen så jag tänkte skriva om min helg nu..

I fredags tog jag bussen in till stan och på bussen träffade jag Emilia och hoppade av vid gymnasieskolan för jag skulle ha mitt Engelskaarbete som Alexandra hade så stannade jag och Emilia och snackade  lite med Julia och Alexandra. Sen cyklade jag till skolan och där träffade jag Nattan, hon har äntligen kommit hem, har saknat henne :). Så hade vi historia först, då skulle jag och Nattan skriva ett arbete och forska om bockstensmannen, (y) sen hade vi Engelska, hade glosor, inlämning och skulle ha muntligt men min grupp hann inte för vi skulle sluta så vi ska ha det nästa lektion istället.
   Efter skolan tog jag cykeln till gymnasiet och där träffade jag alla mina fina tjejer som är mycket bra. Och sen träffade jag Denny så satt vi och snackade om en del saker. Sen kom Alexandra, Julia och Emilia och va med oss lite men sen stack Emilia hem. Jag och tjejerna stack till stan och sen köpte vi godis och hyrde film, så kom Jennifer. Sen skulle vi hem till Tröingeberg och chilla så mötte vi Maggie så hängde hon med oss hem. Vi satt och snackade lite och sen var Jennifer tvungen att gå. Efter ett tag smsade Denny att hans träning var slut så de cyklade och jag åkte longboard upp till kiosken och sen stack vi hem till Alle igen, vi kollade idol och chillade. Sen skjutsade vi Denny hem till sig, sa hejdå och aa.. 
   Vid tolv typ så käkade vi pizza och sen stack Maggie och vi stack hem till Fajans och kollade på Bring it on-in it to win it men vi somnade ganska snabbt.

Igår när vi vaknade så smsade sara så vi tog cyklarna och stack till vårdcentralen och träffade henne där, satt där länge och snackade och sen stack vi in till henne och satt där. Sen stack vi till bussen för hon skulle till sin Samuel och då stack vi hem, så noppade jag deras ögonbryn och sen sminkade jag Julia och efter det stack vi till mammas jobb så stack de hem och jag handlade med mamma. 
   När jag kom hem duschade jag och fixade mig och sen körde mamma mig till skogstorp så träffade jag Alexandra, Julia, Elina, Jennifer, Malin, Emilia och Towe och sen kom Ghafari och några andra killar dit. Kvällen var helt okej men inte alls som jag tänkt mig att den skulle bli men så kan det va. Vi kom hem till Alexandra vid tre typ och då la vi oss i sängen och kollade på Bert, han är så grym! Vi somnade snabbt.

Idag vaknade vi, åt frukost och sen tog på oss andra kläder och stack ut. Först stack vi till kiosken men vi ångrade oss och stack istället till willys och där köpte vi lite grejer och så skulle vi köpte påfyllning till mobilen men de hade ingen så vi stack istället till coop och sen stack vi och satte oss på monte. Vi satt och snackade och tog massa bilder. Vid tre stack vi till mammas jobb och nu ligger jag här hemma och har snackat med min saknade Denny men han skulle sova så nu snackar vi inte.
  Pratade nyss med Julia i telefon och nu ska jag nog sova lite.

Bilder kommer från igår och idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0