Concrete angel

Hej bloggen.
Idag var det först skola, hade styling och då jobbade vi med mineral makeup. Cicci sminkade mig idag så jag ska sminka henne på onsdag. Hon är duktig!

Efter skola kom Denny till min skola så gick vi en promenad och sen satte vi oss och snackade och så.. Sen följde jag honom till tennisen och då träffade jag Alexandra, så följde hon mig till stan och där kom mamma och hämtade mig.

Nu sitter jag hemma och jar ingenting att göra, mitt plugg är klart. Ikväll ska jag nog kanske se på idol, får se vad jag känner för (a).

I morgon är det fredag och veckan har gått skrämmande fort alltså. Efter skolan ska jag till gymnasiet och sen vara med Denny och på kvällen med. Alexandra och Julia ska kanske också vara med? :)
Denny åker på lördag så vi måste säga hejdå till honom.

Jag kommer sakna dig jättemycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0