andra inlägget idag

Hej nu ligger jag och mina två mysiga katter i soffan och kollar på tv. Det är verkligen ingenting bra. Jag kan nog inte hålla mig med att vänta ända tills ikväll när det gäller andra avenyn så jag ska ta mig en titt på det nu.
Min mormor var nyss här inne och kollade till mig och såg hur det var med mig, det var inte bra men jag vill bli frisk nu så jag kan gå till skolan för man missar så himla mycket av att vara hemma och det är inte okej!
I morgon är det styling och jag tror tyvärr att jag är tvungen att missa det också, men ska verkligen försöka för det är det sista jag vill missa. Kommer ju efter så mycket om jag missar det, men så är det om man inte mår bra.

Idag har jag inte gjort någonting, bara legat i soffan, pluggat inför engelskaprovet, målat mina naglar (manikyr blev det idag), kollat på film "she's the man" och sen kollat på tv och sen ingenting mer.
Snart kommer mamma hem hoppas jag för det är nog nästan det värsta somm finns att vara helt ensam hemma när man mår såhär dåligt. Keep fighting :)



Denny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0