and then..

Igår var bra och jag gillar mina tjejer, mycket..
Camilla saknades, hoppas hon mår bättre idag <3


nu sitter jag hemma hos Alexandra och klockan är bara 7.40 så jag fattar inte vad jag redan gör uppe men är man pigg så är man, inget att göra åt. Hon har gått till skolan och AnnaMaria och Robin jobbar så jag är ensam hemma här. Jag ska snart ta en dusch och platta mitt hår och sen sminka mig och klä på mig och sen fixa upp lite i huset. Sen ska jag ta cykeln in till gymnasietskolan och vara med de i skolan.

Klockan tre drar jag med mamma hem till mig och sen senare ikväll drar jag in igen för att träffa några. Det blir säkert kul.. Nu ska jag ta en dusch.

SNYGGING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0