6 september

So damn beautiful.
Just mine!

Hejsan bloggen. Förlåt för jag inte har skrivit på ett tag nu men har faktiskt inte hunnit känns det som. Idag är det redan söndag och jag tycker dagarna bara såringer iväg. I morgon är det skola igen, det är la kul men går till tjugo över fya och det känns inte lockande. Jag tycker verkligen om min skola och min klass men schemat är hemskt verkligen, sena och långa dagar varje dag förutom fredag, usch..
  Min helg har vart underbar, i fredags stack jag först till skolan, mamma körde mig för det var så dåligt väder. Först hade vi historia och sen efter det kom Alexandra och Jennifer till vår skola. Så var de där tills vi slutade, på engelskan kollade vi på en film och den var inte så bra.. Efter skolan cyklade jag och Alexandra till hennes skola för hon skulel på lektion och då var jag med en annan. Det var mysigt, vi snackade om allt möjligt. Alexandra och Julia slutade två typ men vi alla väntade kvar i skolan till typ fyra, haha.
  Sen stack vi till mammas jobb och skulle se om hon var där men hon hade slutat så vi stack till Fajans, så sa Alexandras pappa att de skulle iväg så vi skulle köpa pizza så då tog vi cyklarna till stan. Jag och Julia gick och kollade i lite affärer medans Alexandra stack till ica och hämtade pengar av Marie. Sen stack vi och åt. Sen cyklade vi till Andrea och fixade en sak och sen hem och gjorde oss i ordning och duschade och lite så där. Vid åtta kom Emilia och då körde vi till Halmstad.
  Vi var på club experience, det var inte alls som jag tänkt mig för jag trodde att det skulle vara kul men det sög stenhårt verkligen, haha.. aja, sen stack vi hem och somnade ganska snabbt..

Lördag
Vaknade av att mamma ringde och väckte mig och sa att hon skulle hämta mig om en halvtimme så då fick jag bråttom med att göra mig i ordning och sådär. Så kom hon och hämtade mig så stack vi till halmstad, vi skulle egentligen till Göteborg men vi orkade inte så det fick bli halmstad. Det var en mysig dag med min underbara mamma :). Jag hittade inte så mkt speciellt som jag ville ha så det blev bara en väska, en tröja, tights och några armband tror jag. Sen stack jag till fajans och duschade och vi käkade och lite så och vid åtta tog vi bussen till ljungby. Det var en bra kväll med de som var med även om det blev som det blev.. Vid ett stack jag Alexandra och Julia med Gahfari (stavning) in till stan för hans pappa hämtade oss. Så träffade vi den underbara och sen cyklade vi hem och sov..

Vi vaknade för ine så längesen och nu sitter jag vid datorn, Julia sitter vid Alexandras bärbara och Alexandra har nyss duschat och nu städar hon, hehe. Mamma ska hämta mig vid sex så vet inte vad jags ka göra fram tills dess, får se om jag drar hem tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0