23 september

Hej, vilken underbar dag det är.
och man kan vara som man är, lalala (a)

Jag är glad.

Idag var det skola, stylingen va skitkul, jag sminkade Malin och blev ganska nöjd faktiskt.. Hände inte så mycket mer i skolan. Jag tycker om mina stylisttjejer!

Efter skolan stack jag och mötte upp Denny, så var vi ute och gick, det började spöregna, kul.. Så vi satte oss på en bänk och där satt vi kvar.. Sen skulle han träna så jag följde honom och sen mötte jag upp Alexandra och Julia mina små favoriter så stack vi till ica och handlade lite, sen luffade vi tills min buss kom och då stack jag hem.

När jag kom hem så satte jag mig och pluggade direkt. Skre en uppsats i Engelskan, pluggade in glosorna och gjorde frågorna till den muntliga redovisningen. Jag känner mig duktig som inte dog av all Engelskan (y). Småkollade lite på idol med under tiden. Det är inte bra tycker jag...

Nu har jag duschat och ligger i min säng och ska läsa igenom glosorna snabbt innan jag somnar.

GODNATT.



jag och Alexandra


jag och Julia hittade glassbilen utanför fönstret, den var söt.


Cecilia


jag och CicciKicci chillar i vår coola skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0