16:15


Denna låten tycker jag är fruktansvärt fin :$
Lars Winnerbäck - kom änglar

Mamma var rastlös och hon tyckte att jag behövde komma hemifrån så vi tog oss en sväng till gekås, men det var inte kul och det var jättejobbigt eftersom jag inte har någon ork i mig alls nu efter dessa dagar.
När vi kom hem så kom världens bästa bästisar till mig, Alexandra och Julia WOOHOOO :D
Nu har jag nyss gjort fika till dem och de tycker visst det blev lite mycket :$ Massa glass, kakor, två mackor, yoghurt och lite mer, hehehehe. Jag har visst glömt det där med att äta eftersom jag inte får äta nåt själv. Jag vill med kunna äta som vanligt men det kommer ta ett tag innan jag kan det igen, men det får ta sin lilla tid.

Nu när vi satt här och de fikade och jag satt och drack min jävla medicin så märkte jag och Julia att Alexandras strumpor hade skitstora hål i sig på båda ;o Haha känns skönt att kunna skratta igen, var ett tag sen nu oups :$..




Kommentarer
Postat av: David

Lite typiskt ändå för hur dom flesta tjejers strumpor brukar se ut under.. iaf. med sånna där "nät"

2010-12-03 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0