090930 - 09.40


Langar en cool bild på mig och Julia från
vår lilla "förfest" för ett tag sen. Jag känner
mig taggad inför fredag och lördag.

Hej bloggen. Jag vaknade för ett litet tag sen, blev ingen skola för mig idag heller även om jag gärna hade velat det eftersom jag skulle sminka Cicci idag. Vi hade mineral makeup och dubbellektion så jag kommer missa mycket. I morgon är det också styling så jag har ångest över allt jag missar, usch!

Idag kommer nog Alexandra och Julia förhoppningsvis hit och umgås lite.

Nu gör mamma varm oboy till mig, hoppas det går. Ska äta mina äckliga salter och vitaminer också. Allt börjar gå på bättringsväg nu känner jag och jag hoppas det håller i sig med.
Idag ska Julia lämna oth-box 5 till mig som jag har längtar ihjäl mig efter! WOOHOO! :) Men nu ska jag sätta på tv:n och kolla om där finns nåt bra.
Fredag-hippiefest
Lördag-Andrea 16års fest, 80-talet



I hate nightmares. 
That's the worst thing I know.

xoxo, isabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0