090929

08.45

Hej, hur mår ni alla?
Jag börjar bli lite bättre nu, eller det vet jag nog inte än eftersom jag nyss vaknade. Blev ingen skola för mig idag heller, men i morgon är det ju styling och det kan jag verkligen inte missa så jag ska försöka bli frisk så jag kan vara med på det och sminka CicciKicci :).

Just nu ligger jag i soffan med min lilla dator.. Smsar lite med Nattan, om vårat arbete om snygga Bockstensmannen, haha. Intressant ;)!!
Jag är sugen på att kolla på någon bra film, frågan är då bara om vi ens har någon bra hemma. Får la kanske nöja mig med dator, musik och tv? Men leta ska jag allt göra..

Bye, xoxo


Jag saknar min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0