winter

Nu sitter jag invirad i en varm och go filt och dricker en stor, varm kopp te.. Det är det mysiga med kalla, mörka kvällar :) Jag gillar nog vintern lite trotts allt. Men jag gillar sommarn mer.

Jag har nyss kommit ut ur duschen och fryser väldigt mycket. Jag har absolut ingenting att göra, och det finns inget bra på tv, bara massa massa konstigt och fotboll, usch inte min grej asso.
Men lite disney kanske, ja där var det magi på waverly place eller vad det heter, det är inte bra, men bättre än inget, haha.

Min katt låter mycket, han ligger här brevid mig och han spinner och det dånar väldigt mycket, det är nackdelen med att sova jämte mina katter på natten. Men men det får man stå ut med. Nu babblar jag om massa ointressanta saker så borde nog sluta upp med det nu.

Ska snart sova, upp 05.30 imorgon som vanligt, hälsodag. Inget att se fram emot precis! tummen ner för det.


Jag tycker Alexandra ska vara helt frisk nu för jag saknar henne!
I morgon ska jag nog träffa henne och Julia.. äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0