Varberg

Hej, nu är jag hemma efter en underbar heldag med Alexandra och Nattan i varberg. Det har vart jättekul. Köpte:
Jeansskjorta - ginatricot
Kofta - gina
Mascara - minnsintevilken?
parfym - christina agulera
Det var en väldigt mysig dag. Först vaknade jag och Alexandra upp hemma hos mig, så tog jag en dusch och sen fixade vi oss så körde mamma oss bort till bussen så tog vi den in till stationen. På bussen träffade jag pappa, satt och snackade med honom hela vägen.. När vi kom fram till stationen så var det en timma och tjugo minuter kvar tills tåget skulle gå så vi tog oss en promenad till willys. Där köpte Alexandra algrensbilar och en dricka, jag köpte inget..
Så gick vi till stationen igen och satte oss och väntade på Nattan som kom efter ett tag. Vi träffade även vår gamla lärare Per Sjövall, haha go grabb detdääähr! haha.

När vi kom till varberg så stack vi och käkade och sen shopping, dock hittade jag inte nåt speciellt som jag ville ha och det var synd för jag var shoppingsugen, men så är det om man inte hittar vad man vill ha. Men det var skitkul i sig för Nattan och Alex gjorde bort sig ett antal gånger, ovanligt? ... nej! Vi träffade på Jennie i min och Nattans klass på stan och snackade lite med henne och sen kom Daniel i Alexandras klass och gick med oss lite. Sen skulle han nånstans så vi följde honom till stationen där han hade sin cykel och då satte vi oss och väntade på tåget.

När vi kom fram till falkenberg igen så mötte vi Julia så gick vi mot stan och vid vårdcentralen hämtade mamma mig så nu kom jag nyss hem. Idag är det ju tisdag.. IGEN och det innebär inget annat än andra avenyn, wejj!
Det börjar inte förän om två timmar så fram till dess ska jag plugga och plugga och plugga! På tisdag om en vecka har jag engelskaprov, jippie 150 glosor och 5 kapitel i skrivboken, va bra det kommer gå känner jag, hehe jaja får plugga på, plugga på! Sen har jag matteprov och naturkunskapsläxa och svenska inlämning till tisdag med, fyfan för skolan alltså. Usch vad trött jag är på den nu. Tre år, tre år, STÅ UT!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0