torsdag

Jag blir alltid lika glad när du skriver <3


I början av veckan kändes det som dagarna inte ens gick framåt men nu är det redan torsdag och imon är det helg, så jävla skönt men ändå blir det massa pluggande i helgen för min Engelskaredovisning ska vara klar till måndag och stylingarbetet ska vara inne senast torsdag. Och det är två stora, svåra grejer..

Det gick kanon hos tandläkaren och jag hade inga hål :D:D:D:D:D:D. Duktig jag känner mig alltså. Sen var det så pinsamt för alla i hela skolan satt på terassen och hade föredrag med någon som snackade om hälsa eftersom vi hade hälsodag. Så gick jag in och så kunde jag inte öppna dörren, haha FAIL så kuratorn kom och hjälpte mig. Det var pinsamt (a) Det var segt att sitta där och lyssna i två timmar och sen efter det kolla på en film i 45 minuter. Snacka om att man blev rastlös..

Sen hade vi lunch och den tog slut -.- Aja, sen gick jag, Maggie och Nattan till vita rummet och hade nån grej med Pieter om hur man kommer igång med en sport som passar en själv men vi och de andra som satt där satt nog mest där och lyssnade för vi inte ville gå på nån annan grej eftersom meditationen var fullt på.
Aa, satt iaf där en timma. Sen var det poweryoga som gällde och fyfan va jobbigt. Vi dog typ, helt seriöst. Haha, men det var ganska kul.. men jobbigt..
Efter det slutade vi.

Jag tog bussen in till stan så gck jag till gymnasieskolan och hade datorkunskap med goa bf. Den klassen är helskön.. När de slutade så gick jag, Alle och Julia till fajans, tänka sig.. vi gick (y) När vi kom hem satte vi oss och snackade och sen åt vi lite och sen satte vi oss och spelade farmville, det går superbra nu asso, tummen upp! Sen brottades jag och Julia lite haha.
Mamma kom och hämtade mig vid halv åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0